söndag 10 april 2011

Mikael.........

.....Svensson er mannen av alle manner! Ihvertfall når det gjelder å sy. Jer har gått mange kurs hos han og har akkuret nå avsluttet et sammensatt kurs i Airbrush på stoff, Alginat og Bargello.


 Han har mange triks å vise under abrebeidets gang som er nyttige å få med seg.


Dette er hva jeg og sykompisen som satt ved samme bord klarte å kreere.
Fra venstre er hennes kuber i blått, så har hun sydd av en Jelly Roll med hvit bakgrund og til slutt en blomst sydd med Alginat.
Så kommer mine. Ett simpelt hus sydd med Alginat, en vårduk av en Jelly Roll i Bargelloteknikk og et smykke med hjerter sydd med Alginat.
Vi prøvde også Airbrush denne helga, men det får dere se resultat av senere. Har faktisk kjøpt meg egen Airbrush og kompressor så nå skal det sprayes!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig helg ni har haft som gått kurs med MIKAEL S.
Louise D som städat(försökt) i syrummet-

Monica Sandström sa...

Det ser ut som om ni hade riktigt trevligt!

evaj sa...

Myshelg ,med en myskille!!!Kram

Andrea sa...

Misunner deg litt den der kurshelga altså!!!!
Og jeg gleder meg til å se hva som kommer av spennende kreasjoner med den Airbrushen din!

Gudrun sa...

Spännande saker ni fått pröva på.Kul med nya idéer!
Kram Gudrun

Kari Aspenes sa...

Mikaels fanskare er stor og jeg er en av dem!

Kompressor! Tydeligvis nyttig andre steder enn i garasjen :-)

Gleder meg til å komme hjem til alginat og tyll.

PJs Lapperier sa...

Det ser ut som en mysig kurs ni haft med Mikael Svensson

Anna O.Nilsen sa...

Høres spennende ut med sprymaling av stoff.Gleder meg til å se hva du tryller fram.Har en Award til deg om du stikker innom min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...