lördag 1 november 2008

Det her er en 17.mai duk (ja,ja jeg vet det er jul snart!) som jeg holder på å quilte for øyeblikket.

Dette er byttelapper fra Stoffbytteklubben som jeg var med på for en stund siden. vi byttet blokker som heter Bull`s Eye. Jeg har skåret dem både diagonalt , vannrett og loddrett. Puslet ihop dem til dette mønsteret, stichet litt 17.mai sang på den og holder altså nå på med quiltingen.

Her er quiltninen av duken. Jeg er nybegynner på området men jeg har det skikkelig kul. fort å gæli! Jag är inte precis, jag är lagom!

5 kommentarer:

LAPPEQURI sa...

Kjempe artig:-) og flott løper.
Ha en fin og kreativ helg

Carmen i Malmö sa...

Jättefin löpare, den kommer att bli tjusig att lägga på bordet när den är färdig. Hur du ska göra med quiltningen kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. Kram Carmen

Anonym sa...

Kviltningen ser jättefin ut, oavsett hur noga jag tittar! Det kommer att bli riktigt bra när det blir klart!

Anna-Lena Nilsson sa...

Vad mycket kul du har lagt upp på bloggen! Och nästa lördag ska vi sy Bargello.... Vad ska det bli månn tro? Snygg kviltning! Jag gillar ditt "motto" -Inte precis men lagom! Förstår precis vad du menar!

Unknown sa...

Så morsom duk,denne likte jeg virkelig.
Kjempeflott måte og bruke bull ayes blokke.
Ønsker deg en flott torsdag :-)

Quiltingen var lekker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...