fredag 31 oktober 2008

På Rikstäcket`s årsmøte i Södertälje gikk jeg på kurs til Mikael Svensson . Kurset het "Fånga foto på tyg". Jeg skrev ut et foto fra Guiseppe Archimboldo sine kunstverk. Så var det a sy lite vilt over det og vips....så kom dette fram! Mere artig enn fint....
























På årsmøtesmiddagen vant jeg denne CharmPack`s fra Ylva`s Quiltrum .
















Mine handlevaner var litt annerleds denne gang siden jeg har så mye stoff fra før. En knallrød T-skjorte med DET trykket på var jeg bare nødt å ha.



Et mønster på en helt crasy quiltedame. Kjøpte det for merkets skyld.





















Og sist men ikke minst en MicroStitch for å hefte sammen quilt`s med. Den blir litt artig å prøve.
den kjøpte jeg hos Liz hoffman som jeg har gått ett par kurs hos.

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Kjempestilig bilde!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...