lördag 1 april 2017

Fire lange år er gått.....

 Hei! Skal jeg virkelig begynne å blogge igjen? Det har gått fire år siden sist. Mye har skjedd på de årene, men jeg syr fortsatt. Jeg har tatt tak i haugen med uferdige  prosjekt og det har jeg hold på med under hele fjoråret.
 Disse to dukene er det siste jeg har sydd. Jeg hadde bare quiltingen og lukkekanten igjen på de. Nå er de ferdige og lyser opp hverdagen i stua og på spisebordet.

Hvordan er det på syfronten for dere? Legges det i en haug og glemmes bort?

Heisveis!


2 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sa...

hej Marit,
velkommen tilbage på bloggen :-) Jeg syr og strikker året rundt, og lige nu er det maskinquiltning af min moderne-mormor-quilt som har førsteprioritet :-)

God weekend

Angelika

Berit sa...

Så hyggelig at du fant bloggen din igjen. Titter snart innom igjen. :-)
Mvh Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...