söndag 9 april 2017


 Jeg har en del utgåtte Converssko om jeg har spart på. Nå er de klipt istykker og vasket. Skolissene fikk en omgang de også. De fineste jeg har er disse som jeg har brukt i denne veggquilten.

 Bakgrunnen er jeansblått batikkstoff.
Kanten runt er i brunorange toner. Synes det passet til stjernene på skoene.
Stråene på venstre side er skolisser som er sydd på med garn- og snorfoten til Pfaff.
Siluetten er klipt ut etter et foto og mellomlegget er Stiff Stuff. Akkurat det materialet trodde jeg var bare å stryke på så skulle det sitte, men der tok jeg feil. Det løsner bare mer og mer. Jeg må nok quilte på det blå stoffet for å få det til å sitte. Ellers er jeg kjempefornøyd!

Hva gjør du med dine utgåtte sko?

1 kommentar:

الصفوة جروب sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...