fredag 11 november 2011

domino og Marshmallows!

Nå begynner det å gå fremover selv om skuldra ikke er helt bra. Koser meg med Drickchoklad fra Åre og babymarshmallows......mmmmmmm!



Jeg har vært på Syfestivalen i Älvsjö  og der droppet jeg in på en workshop med Dominostrikking. Hadde lenge fundert på hvordan det gikk til og nå kan jeg det. Jeg kjøpte noen babynøster med Opal og nå kan jeg det faktisk så godt at oppskriften ikke trengs engang. Hva det ska bli? Tja, se det har jeg ikke tenkt på! Lappeteppe kanskje?
Kan du strikke og isåfall hva strikker du på akkurat nå?

6 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Kor det blir av pannekaka - eller ka det nu va du kailla dein?

Quiltemarerittet sa...

skulle jo bare ha oppskrifta jo! Den tar vi en annen dag og da blir det bilde på den HotCake´sen da vettu :-)

eva sa...

Skönt att din axel har kommit så långt att du kan sticka! Har provat på dominostickning och det var kul men håller just nu på med raggsockor (julklappar).
Kram

Julebord sa...

hei ønsker deg god jul på forhånd og du kan sjekke denne sidenfor julebord. det ville være en flott kveld ...

Angelikas quilts and knits sa...

Jeg elsker dominostrik og kan slet ikke faa nok af det. Er du paa ravelry ? Der ligger masser af inspiration der. Eller soeg paa modular knitting paa nettet
mange hilsner
Angelika

PJs Lapperier sa...

Ser läckert ut!!!
Jag stickar på ett par Pulsvärmare och en mössa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...