onsdag 18 augusti 2010

Kaviar og ka vi ikke har!

Hele historien til denne skapelse kan jeg ikke dra nå, da jeg ikke har fått sendt den til vedkommende som skal ha den ennå.
Men en forklaring på hva jeg har gjort får du her:
Tegna av hånda mi på papir og klippte ut i stoff. Sydde den på to stoffbiter med tungesting. Selve nålen har jeg sydd av en kaviartube, med innsiden ut. Sydde den fast med en flerfarvet skimrende tråd. Den er sydd med 100 nål. Funker fint! Mskinquiltet bare der det skulle se ut som en sytråd som slingret seg opp etter hånden og igjennom nåleøyet. Restn av historien får dere senere.

9 kommentarer:

Hege sa...

Stilig :)

2ne sa...

Dette var flott - kaviar tuber er supert :-)

Mitt lille hjørne sa...

Stilig og orginalt:))

mimouna sa...

Så tøft! Det var en kreativ bruk av kaviaruben!

Nina sa...

For noen flotte ting du har! JEg har nettopp ryddet i stand mitt syrom, og da fant jeg en kasse med leker fra barndommen, inkuldert to Hollie Hobbie dukker, den blå (som var min) og den grønne (som var min søsters, som hun ikke ville ha tilbake)

Mimmi sa...

Snyggt!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
PJs Lapperier sa...

Vad läckert! /PJ

Elins systue sa...

Riktig orginalt og morsomt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...