tisdag 3 november 2009

INTERESTING!!!! Alle har vel sett reklamen av MUSE sin cd? Ikke? Da skal jeg sy den til dere og legge ut bilde...ja, ikke akkurat nå, men senere. Dette er en av mine prosjekter som jeg vil komme i gang med så fort jeg har tid.. Nå har jeg kopiert coverbilde i rett størrelse og kjøpt inn ensfargete stoffer og ett stjernestoff til bakgrunnen. Det blir ikke håndsøm men rett på stoffet med quilting og råe kanter! Behøver da ikke å bli så fint....dette skal være kunst.....Picasso.......bla,bla,bla.


4 kommentarer:

Mimmi sa...

Åh vad läckert det kommer att bli!

Sølvis blog sa...

Stilig. gleder meg til å se bilder fra det projektet når du kommer i gang.

Rekkehuset sa...

Oi, det kommer til å bli utrolig kult teppe!! Ser veldig vanskelig ut synes jeg, men du har kanskje mer øvelse enn meg;-)
Hjertelig hilsen Hanne.

PJs Lapperier sa...

Wow, vad häftiga artquilts du sytt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...