lördag 8 december 2007

Sveriges svar på Elm Creek!
Dette er Østerby utenfor Uppsala.Her holdes det kurser i lappeteknikk.Jeg var der første helgen i desember på et kurs i Square in a Square med Liz Hoffman.Her var det avslappende å være.

Det jeg sydde på kurset henger i midten,øverst på dette bildet.Ni stjerner i julestoffer.Dette gikk ganske fort så jeg sydde ett Bear Paw-blokk også,henger nederst til høyre.Liz hadde med seg stoff også og litt måtte jeg da kjøpe.Lillanyanser og WoW.To bøker i SnS-teknikken pluss SnS-linjal kjøpte jeg også.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se bilder, dina verk blev väldigt fina. Det verkar så himla mysigt att åka iväg på en sådan helg!

Torunn Skjærstad Moen sa...

Så göy! Der skulle jeg gjerne ha värt. Har tatt to kurs i patchwork for en del år siden, men så ble det ikke no mer sying. Blir så innspirert av å se dette. Hilsen asterix.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...