onsdag 5 september 2007

Da var jeg ferdig med sjokoladetoppen.Var på treff i Jämtkvilten på lördag,Litt svingete lapper klarte jeg, men da jeg hadde gjort klart de innerste sa det stopp. Resten skjærte jeg rett.Synes det er best.Jeg skal ha en rosa tittekant og en brun lukkekant rundt kanten.Noen andre forslag kanskje?
Jeg vann!
På inngangsbilletten på kviltetreffet fikk vi ett lodd og det vann jeg på.En strikkebok...ehm...får vel begynne med det også da.Jo,jeg kan da litt.Boken er på svensk og det vanskeliggjør det hele litt.Men fy den som gir seg!Jeg skal ihvertfall lære meg å strikke dobbelt.

1 kommentar:

Nina In Norway sa...

Så flott sjokoladeblokken din ble! Ser vanskelig ut! Og gratulerer med premien din. Kos deg med boken. Trenger ikke å strikke om du ikke vil. Boka kan gi masse inspirasjon via farger og komposisjoner (!?)
Strikke dobbelt ja. Det går jo ann å lære seg noe lettere først!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...